Voor wie

That’s Right helpt werknemers en leidinggevenden om met lef nieuwe verantwoordelijkheden aan te gaan.

Een aantal redenen van klanten om That’s Right! in te schakelen:

Trainingen op het gebied van mobiliteit, loopbaanvraagstukken, van werk naar werk.

Leren omgaan met veranderingen, persoonlijk, in de organisatie, op communicatief gebied.

Je krijgt een nieuwe rol als leidinggevende, en hoe doe je dat als je opeens je collega’s moet gaan aansturen?

Je bent senior-medewerker geworden en moet presentaties gaan verzorgen. Je weet niet goed hoe je dat moet doen en ervaart een te grote spanning.

Je hebt als leidinggevende een overvolle agenda en je medewerkers komen steeds met kleine vragen bij je aankloppen. Je wilt leren hoe je de medewerker meer zelf kan laten beslissen en zijn/haar eigen oplossingen laten bedenken.

Je wilt graag een nieuwe stap maken in je carrière maar je weet nog niet welke. Je zoekt een heldere en duidelijke manier om daar zicht op te krijgen.

Je merkt dat je team langs elkaar heen werkt. Je wilt ze op één lijn krijgen en de samenwerking bevorderen.

Je wilt overtuigender overkomen, maar bent bang dat je dat nooit zult leren? Je hebt behoefte aan nieuwe manieren om je communicatie te verbeteren.

Je wilt als leidinggevende je medewerkers meer verantwoordelijkheid geven, maar bent bang dat ze dat niet aankunnen. Je bent op zoek naar een manier om dat stapsgewijs voor elkaar te krijgen.

Je wilt beter leren onderhandelen. Je bent op zoek naar methodieken die je vaardigheden vergroten.